Bancuri de week end (4). Cu frații țigani


Sau, pentru cine preferă noutățile, „cu frații rromi”, deși toți tiganii pe care îu cunosc sau i-am cunoscut în viața asta deja lungă, preferă formula din titlu. Cu mulțumiri lui Radu Lupașcu și iertare pentru întîrziere… Pentru poză, mulțumiri poetului Adrian Grauenfels.

image

Doua pirande vorbesc intre ele:
– Auzi, fa?…. Ce-ai facut ieri de mancare?
– Macaroane, fa!
– Si ce ai pus peste ele?
– Capacu hala albastru.


Un copil de tigan se intoarce de la scoala fericit:
– Tata, tata!…
– Ce vrei ma puradelule?
– Azi am fost dat exemplu la scoala!
– Bravo, maa! Cum s-a intamplat minunea?
– La ora de zoologie, doamna profesoara a spus ca porcul miroase ca mine.

Am vazut cand i-a cazut unui tigan portofelul astazi pe strada. L-am luat de jos, l-am deschis, m-am uitat in acte, dupa care am alergat dupa el:
– Ma scuzati, domnul Popescu?
Tiganul:
– Nu.

– De ce ai venit la mine? spuse un dentist unui tigan, care avea toti dintii imbracati in aur.
– Ham venit sa-mi pui o Halarma.

Un tigan povesteste..
– Ieri, mergand pe strada, am vazut trei tigani care au atacat o baba…
– Si ce-ai facut?
– Clar, am intervenit!
– Si ce s-a intamplat?
– In patru, n-a mai avut baba nici o sansa!

Un tigan catre chelner:
– Ce cocktail imi recomanzi, ba?
– Molotov…, livrat acasa.

– Graines de citrouilles salees, garcons…!!
– Striga, fa, samanta da bostan cu sare, ca n-a stat toti la Paris ca tine…

Doi tigani faceau integrame:
– Metal pretios, zice unul…
– Haur?
– Nu haur, ca e din 3 litere…
– O fi fer?

Un tigan, dupa ce a furat cam tot satul, s-a gandit ca mai ramasese padurarul. Intr-o noapte intra in cotetul acestuia si incepe sa bage gainile in sac. Padurarul, auzind zgomote, a luat pusca si s-a indreptat spre cotet. In timp ce tiganul fura de zor, padurarul aude zgomot si striga cat il tinu gura:
– Stai! Cine-i acolo, ca trag?!
Dupa cateva secunde de liniste tiganul spune:
– Noi gainile, sa moara mama, ne culcam acuma!

Tiganca se duce cu tiganul la doctor. Doctorul o consulta de sus pana jos si ii zice:
– Doamna, aveti laringita si cistita.
Se duce afara, tiganul o intreaba:
– Ce-a zis fa ,doftoru’?
– Pai, a spus ca e largita, dar cinstita.

– De ce isi lasa baietii tiganilor mustata?
– Ca sa semene mai mult cu mama.

Azi dimineata doi tigani mi-au spart parbrizul de la masina.
Bine, puteam sa-i evit, dar m-am gandit „Ia mai da-i in p***a ma-sii!”

Tiganul pleaca la razboi, lasand acasa nevasta si cei trei copii. Dupa trei ani se intoarce de pe front si se duce acasa cu sufletul la gura, stiind ca orasul lor fusese bombardat. Isi gaseste nevasta, o imbratiseaza, apoi isi vede copiii si-i imbratiseaza plangand:
– Dragii tatei, din trei ati mai ramas doar cinci!

– Piranda, iar ai plans?
– Cum ti-ai dat seama?
– Ai mustata uda.

– De ce nu calci cu masina un tigan aflat pe o bicicleta?
– Pentru ca s-ar putea sa fie bicicleta ta.
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Bancuri de week end (4). Cu frații țigani

  1. gyll zice:

    Fii atent aici:

    Se întălnesc doi bătrăni și ,din vorbă în vorbă ,ajung la sex.
    -tu cum mai stai cu sexul?
    -nu prea bine,dar tu?
    -Eu foarte bine,aproape în fiecarea seară eu și baba facem baie,ne ștergem unul pe altul apoi ne ducem la pat.
    Eu iau un pachet cu zahăr pudră îmi pun ochelari arunc o mănă de zahăr peste pizdă și ma apuc să-l ling
    -bine ,bine dar de ce îți mai pui ochelarii?
    -Cum de ce,protecția muncii,stii,baba mai trage din cănd în cănd căte o bășină , să nu îmi intre zahărul în ochii

    Apreciat de 1 persoană

  2. Anca Vlase zice:

    Nici rachita nu-i ca pomu´, nici tiganu´ nu-i ca omu´ :))))))))

    Maria: Iubi al meu mi-a facut cadou o excursie la Venetia!!!
    Piranda: vaaaaaaai, ce frumos!!!
    Veta: Printisorul meu mi-a facut cadou un avion si pot sa zbor cu el pana-n America!!!!
    Piranda: vaaaaaaaaai, ce frumos!
    -Dar tu, tu ce-ai primit cadou, Pirando??
    -Mie Pralea mi-a facut cadou sedinte la logoped.
    -Logoped?? Ce-i aia??
    -Logopedul e un domn care te invata sa vorbesti corect. Inainte spuneam ” tevelizor” in loc de televizor, „cataratca” in loc de cataracta si ” uaaaah, manca-mi-ai pizda” in loc de „vaaaaaaai, ce frumos” 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

