Vinerea neagră


Nu sînt chiar așa de geto-dac ca să cred că moartea e motiv de bucurie. După veștile privind plecarea dintre noi a lui Leonard Cohen și a Ariadnei Iuhas-Combes, fiica Doamnei Doina Cornea,  tîrziu în noapte am primit și alte vești triste – s-au dus și fostul basist al trupei  Weather Report, Victor Bailey (la 56 de ani), pe care o acultam frecvent spre sfîrșitul anilor 80, dar și un actor englez Robert Vaughn (la 83 de ani), al cărui joc bănuiesc că nu l-am apreciat numai eu. Așa că în acest week end voi suprima bancurile… Postez în schimb concertul Westher Report din Japonia din 1984, cînd trupa avea componența: Joe Zawinul, Wayne Shorter, Victor Bailey, Omar Hakim, Mino Cinelu. Cît mă ajută memoria, VB a cîntat la WR între 1981 sau 1982 și 1986, iar din 1988, a început o carieră solo.

220px-victor_bailey

https://en.wikipedia.org/wiki/Victor_Bailey_(musician)

vaughnangry

http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-37957088

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Vinerea neagră

  1. Gyll zice:

    Scuze,eu citind titlul credeam că este vorba despre meciul de fotbal.
    Cât m-am înșelat.
    Da,se duc încet,incet valorile dintre noi asta până când ne vom duce și noi.

    Apreciat de 1 persoană

  2. rameau zice:

    Noi am crescut cu muzica lui ” Weather Report” in urechi… Au un cantec foarte potrivit azi : ” Bad Weather”. AG

    Apreciat de 1 persoană

  3. vasilegogea zice:

    …umanitatea în care (parțial) am crescut și în care (uneori, chiar fără rezerve) am crezut se împuțineanează…
    …acesta este ”crepusculul” unei epoci, frate Liviu,,,

    Apreciat de 1 persoană

  4. Apropo de Weather Report, una dintre trupele tare dragi inimii mele… S-a întîmplat în august2007, cu doar o lună înainte de dispariția pămînteană a creierului acestui uriaș band, Joe Zawinul (11 septebrie 2007), cînd cei doi proyagoniști, Zawinul și Shorter, se vor fi aflat pentru ultima dată împreună, după, practic, o viață, de cîntat împreună… Zawinul face un gest care pur și simplu, l-a șocat pe Shorter… Și, cu siguranță, pe mulți dintre martorii lui oculari… Și nu numai!
    http://cuvinte-sunete-imagini.blogspot.ro/2016/11/haihui-printre-sunete_14.html#links

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

