Lansare Maria Grădinaru la Muzeul Unirii


dsc01665

Azi de la ora 17, în frumoasa sală de la etaj a Muzeului Unirii. a avut loc lansarea celui de-al doilea volum al poetei Maria Grădinaru, Triplu Sec – editura Art Book, Bacău, 2016, cu desene de Alex Ivanov, prefață de Ioan Holban și postfață de Cristina Ștefan, care este și editoarea cărții. După cuvîntul de deschidere al Doamnei directoare Aurica Ichim, am vorbit eu, prefațatorul și postfațatoarea cărții. În ce mă privește, am dezvoltat ceea ce am scris pe coperta a patra a cărții: Dar am și avertizat pe cititorii de vîrsta mea, ceva mai mari și ceva mai mici să nu citească eronat titlul. Nu e triple, ci triplu, și nu are treabă cu alcoolul, ci cu interiorul ființei. O zi care s-a încheiat neașteptat de plăcut, mai ales dacă mă gîndesc la veștile cumplite primite în prima parte a zilei… Așa că îi mulăumesc poetei, comilitonilor de la lansare și, de bună seamă, unui public foarte cald…

dsc01659

dsc01668

dsc01666

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Lansare Maria Grădinaru la Muzeul Unirii

  1. Angelica Butnarasu zice:

    Felicitari pentru o asemenea actiune, este chiar o bucurie pentru orice autor sa-i prezinti si tu o apreciere, este o emotie adaugata la scrierea cartii.Felicitari D-nei Maria Gradinaru. S-a mai indulcit ziua, fiind si cea de nastere a lui Mircea Dinescu care acum traieste simplu si fericit pe malul Dunarii, i-am urat Viata lunga in care sa ne scrie si o Carte de bucate, eventual cu politicieni la cuptor, facind acum poezie la tigaie invaluita in muzica lautareasca si vinisor personal, cu poza pe sticla…si cum aia cu coasa este ocupata, „…citeste ziarul”, sa ne traiasca Poetul!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Angelica Butnarasu zice:

    Citodata, ma uit si eu la savuroasa emisiune, vorbesti serios, are un stil exceptional in a face mincaruri, incintator si savuros, mare Artist! I-am scris ceva dragut pe fb., in stilul meu, am primit o multime de telefoane si aprecieri, dar eu aveam scris si despre dizidenta lui…Va ramine cu adevarat un Scriitor si Om politicin constiinta noastra! Ce umor coroziv, ce tenacitate si talent scriitoricesc!
    Daca ai timp, citeste-mi si mie din inscrisurile adormite… Noapte buna, prieten drag!

    Apreciat de 1 persoană

    • O dată, prin anii 90, cînd m-a invitat la el la masă, făcuse vreo 8 – 9 feluri de pește – prin de el, gătit de el! Doamnele, mama soacră și Mașa, nu aveau voie să se apropie de bucătărie cînd gătea. Excat la fel proceda si Dan Petrescu, altul din cei trei bucătari extraordinari. Al treilea a fost tata, dar pe el nu-l deranjau alte prezențe…

      Apreciază

  3. Angelica Butnarasu zice:

    Ai pastrat si citeva retete de familie? Maestrul meu de Reiki ne-a spus ca el nu maninca nici la restaurante, mincare facuta de femei bucatar, influienteaza negativ prin exces de inn…Da, este o mare onoare sa maninci la Dl.Dinescu, eu i-am baut din vin, sigur are niste energii personale, mi s-a ascutit limba in seara aia, vorbeam japoneza …

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

