Nudul acum o sută de ani!


O excelentă colecție de fotografii nud din primele decenii ale secolului trecut. Atît de interesante încît mi-au venit din trei surse – Dna Zoe Petre, scriitorul Ion Fercu și arhitectul și graficianul Mati Botezatu. Le mulțumesc tuturor!

nud

Erotica secolului XX în 18 imagini amețitoare

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Nudul acum o sută de ani!

  1. eduardantoniu zice:

    Era, pe vremuri, o expozitie Photokina. Vazusem in revista Prisma. Erau seri de filme documentare franceze si germane la Universitate, ’71. Abia daa deveneam si io puber.

    Apreciat de 1 persoană

  2. larsen elena zice:

    si eu imi amintesc serile franceze de la Iasi, eram studenta in anulal dpilea in
    1971

    Apreciat de 1 persoană

  3. Angelica Butnarasu zice:

    Alte vremuri, draga Liviu, alte ginduri inconjurau Planeta noastra, mai curate, mai sincere, msi simple…fotografiile arata niste fete ce erau sau mimau innocenta, fara pic de vulgaritate, creau imagini magice, un barbat putea mingiia cu privirea acele linii dulciserafice, un umar, un sin, o coapsa, ca pe o opera de arta…iar hainele lor, matasoase dantele, blanite albe de zefir, perlele, acopereau misterios pielea rozasidefata…faceau parte din ele, erau seducatoare, impreuna cu ele…plus parfumurile, desigur…da, si barbatii erau altfel…Planeta era altfel…am si eu o ilustrata ramasa de la parintii mei, in adolescenta, o priveam indelung…avea un parfum suav, imi aducea aminte de ceva nedefinit

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

