Bancuri de week end (4). Cu fraţii ţigani…


Cu mulţumiri scriitorului Ion Fercu.

tiganca-contribuabila-264x300

Eminescu dă comandă unui ţigan să-i facă un cazan de aramă. Când vede cazanul, zice Eminescu: – Măi ţigane, vrei să mă păcăleşti? Cazanul ăsta al tău nu conţine pic de aramă! – Da’ ce, răspunse ţiganul, codrii tăi conţine?
                                                     xxxx
             Piranda îi cere puradelului să îi arate carnetul de note. Când îl citeşte vede că are note de 10. Nervoasă îl întreabă: „Hăpăi mă!, ce note-s astea, mă?”. Las’ că mă duc io la şcoală aia a ta şi vorbesc io cu Doamna învăţătoare. A doua zi piranda sta de vorbă cu învăţătoarea. Păi doamnă, copilu’ meu are numa note rele, numa’ de zece. Păi cum de îi daţi note aşa mari, ca el atâta-i de prost… Uite să îi pun io câteva întrebări, să vedeţi că nu ştie. -Bă, copile! Ce avem noi sub pat şi începe cu „O”. – …? Nu ştiu. – O păreche de papuci. No, vedeţi doamnă, nu ştie. – Bă! Ce avem noi sub pat şi începe cu „D”? – …? Nu ştiu. – Două părechi de papuci. Vedeţi doamnă ca nu ştie şi îi daţi numa note mari. – Mamă, d-apăi să te întreb şi io pe tine ceva. – Întreabă-mă, mă! – Ce avem noi sub pat şi începe cu „H”? – …, nu ştiu mă, ce? – Hânc-o pereche de papuci. Vezi că n-ai ştiut?
                                             xxx
 Un englez, un francez şi un ţigan au găsit o comoară. În prima noapte sapă englezu’. Deodată simte un fior şi o voce care spune: -A venit moartea… Englezu’ se sperie şi fuge. În a doua noapte la săpat era rândul francezului. La fel păţeşte şi francezul… Ţiganul,în a treia zi fericit că a lui va fi comoara sapă de zor. Deodată simte şi el un fior şi o voce care spune : -A venit moartea… -Mamă, mă mânca-te-aş, m-ai speriat, am crezut că e poliţia…
                                                                                    xxx
Un ţigan conducea Mertzanu’ şi deodată face pană de cauciuc. Se dă jos din maşină să schimbe roata. Un alt ţigan apare şi îl întreabă: Ce faci aici, mâncaţi-aş? – Păi, scot roata. Atunci, al doilea ţigan sparge parbrizul şi spune satisfăcut: – Gata frate, eu iau casetofonul!  
                                                                      xxx
   Dvs când mergeţi cu colindul?, este întrebat un ţigan! – Noi, mânca-ţi-aş, nu mergem cu colindatul decât „Când boierii nu-s acasă”!
                                                                     xxx
  Un ţigan este chemat la o sindrofie dată de noii îmbogăţiţi ai Revoluţiei. În timpul chefului, unul îl întreabă: – Băi ţigane, la utecişti ai cântat? – Am cântat, coane. – Rău, fiule, rău… – La securişti ai cântat? – Am cântat, coane, ce era să fac? – Dar la nomenclatură ai cântat? – Am cântat, coane, că era pericol. Când ajunge acasă supărat şi cu originea mototolită, îi povesteşte pirandei ce a păţit, la care aceasta îi zice: – Bine, mă boule, nu puteai să spui că nu ai cântat? – Cum să spun, fă, când erau toţi acolo?
                                                              xxx
    O ţigancă întârzie acasă. Când vine o ia ţiganul: – Unde mi-ai fost fă până acum? – Ţigane să vezi că am luat bani şi am fost să fac cumpărăturile. – Şi ce ai luat, fă? – O lingură de lemn. La care ţiganul: – Fă, noi nu avem bani de mâncare şi tu cumperi mobilă!…
                                                             xxx
 Canibalii prind un american, un rus şi un ţigan. Şeful de trib convoacă sfatul pentru pregătirea mesei. – Ce facem cu americanul? – Îl băgăm la sarmale că e gras şi numa’ bun. – Cu rusu’? – Pe ăsta la ciorbă, că-i mai potrivit. – Dar cu ţiganul ce facem că-i numai piele şi os? – Păi…, numai la săpun merge. Ţiganul: – Aoleu, manca-v-aş, am 10 copii. Daţi-mi drumu’. Şefu: – Gura! Nici nu se discută! Când a văzut ţiganu că nu scapă, zise răzbunător: – Să moară mama şi copiii mei dacă fac clăbuc!
                                                                        xxx  
-Bărbate, am fost la doctor şi mi-a zis că îs lărgită, da cinstită! Ţiganul se duce la doctor şi întreabă ce are Piranda lui -Păi, ce să aibă, laringită şi cistită !
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bancuri de week end (4). Cu fraţii ţigani…

  1. Angelica Butnarasu zice:

    Adevarat pe tiganeste…
    Am intrat intr-un Lidl, maare galagie, bodigardul racnea la o tiganca suta di kile, sa nu mai manince in magazin, este interzis, piranda halea ce vroia de pe rafturi, plescaia de placere, i se vedeau dintii auriti si fericiti, venise la cina cu tot neamul, erau cinci, si-i zicea paznicului, cu gura plina de salam nemtesc ,” iaca, baga-mi mina in burta, si mi-l ia, pune-ma la closet, si asteapta sa-l racuperaz…chiama politia, ei si, ce-o sa vada? NICA! Sictir, caraghiosule! Lor le merge Sa traiti bine! Si pi gratis!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

