Predoslovie la umor de week end. Selecția săptămînii


Primul a venit din două surse de la scriitorul Dorel Schor și Dl Dumitru Ion. Pentru cel de-al doilea sîntem datori prozatorului Ion Fercu. Iar al treilea vine de la poetul Nicolae Coande. În sfîrșit, desenul vine de la alt poet, Adrian Grauenfels. Ultimul e de la fratele Radu Lupașcu. Mulțumiri tuturor!

Inline image 1

 

Înțelepciunea imamului

M-am hotărât să merg, pentru prima oară în viața mea, la moscheea locală din Constanța, ca să înțeleg și eu despre ce este vorba în Islam. M-am așezat turcește pe jos și imamul a venit la mine, și-a pus mâinile pe mâna mea și a spus:„Facă-se voia lui Allah și a profetului Mahomed – astăzi vei merge pe picioarele tale!”

I-am spus că nu sunt paralizat și că doar aveam probleme cu montul de la piciorul stâng. El a revenit, și-a pus mâinile pe mine și, cu privirea ațintită în tavan, a repetat din suflet aceeași mantră: „Facă-se voia lui Allah și a profetului Mahomed – astăzi vei merge pe picioarele tale!” Din nou, i-am spus că nu am nici o problemă.

După ce s-au terminat rugăciunile, am ieșit afară și ….. să mă ia dracu….. MAȘINA MEA DISPĂRUSE!!!!

 

X X X X X X X

Cel mai fericit bărbat este ăla care:

– Îşi vede fiica pe coperta revistei “Vogue” 
– Îşi vede băiatul pe coperta revistei “Sport” 
– Îşi vede amanta pe coperta revistei “Playboy” 
– Îşi vede nevasta la TV la emisiunea “Dispăruţi fără urmă”

 

X X X X X X X

 

Un barbat intra agitat in sediul KGB:
– Domnilor, mi-a fost furat Misha, papagalul meu vorbitor!
– De ce vii la noi cu prostii de-astea? Du-te la politie!
– Da, dar inainte sa merg la politie voiam sa va informez oficial ca sunt in total dezacord cu ce zice el.
X X X X X X X
Un evreu i se adresează unui chinez:
– Câţi sunteţi voi cu toţii?
– Peste un miliard, răspunde chinezul.
– Interesant, spune evreul, noi nu suntem decât zece milioane şi totuşi – pe voi nu vă observă nimeni, în timp ce noi sărim în ochi la toti.

Reply
Forward

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Predoslovie la umor de week end. Selecția săptămînii

  1. vasilegogea zice:

    …imaginea pare să se fi ”pierdut” în cyberspațiu…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

