Mari actori români în scene umoristice!


O excelentă colecție de momente umoristice cu mari actori români realizată pe Youtube, pentru care trebuie să-mi mulțumim Dnei Zoe Petre. Unii nu mai sînt, alții nu mai sînt în forma de atunci, unele momente ne fac să rîdem în hohote, altele ne provoacă nostalgii…

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Mari actori români în scene umoristice!

  1. Angelica Butnarasu zice:

    Da, mari Actori! Vocile inconfundabile cu farmec personal, jocul firesc si naturaltextele vii, drept din viata facute cu inteligenta si umor, chiar te face a ride in hohote nostalgice…te insanatosesti ascultindu-i, adauga-i pe reteta de gripa…
    Si primul moment umoristic, chiar face parte din bucataria mea, de mica urlam, I hate coocking, si de adolescenta citeam carti politiste, ardeam mincarea, si palpitant aruncam la gunoi cratitele inegrite…apoi, cind faceam mincare pentru fiul meumic elev prin clasa a doua, am schimbat doar literatura, citeam carti paranormale, ardeam cratitele la greu, fum negru iesea pe geamul bucatariei, iar fiul meu de pe la lift spunea vecinilor,” iar a facut maica-mea mincare pentru extraterestri…

    Apreciat de 1 persoană

  2. eduardantoniu zice:

    Am crezut ca’i cu politiceni. Ca si’n Italia, cand vorbeste Renzi, incepe emisiunea de umor la TV la ei.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Înainte de 1989, era mai greu cu politicienii… Oricum, erau un spectacol în sine! De altfel, încă mai sînr, nu e mare diferență față de Italia…

    Apreciază

    • eduardantoniu zice:

      Asa’mi zic si colegii stabiliti acolo, Liviule, nu’i mare diferentza. Nu ma mira. Am explicatie Latinitatea. Si ce mare afinitate era in anii ’60.

      Inainte de ’89, aveam Divertis.

      Doamna Butnarashu – bine ca le mai apucam. Sa vedem de sambata’ncolo. S’a dus Gyuri, se stinge si Distractis. Aveti grija cu lichidul acela!

      Apreciat de 1 persoană

      • Păi, dacă ar fi vorba numai de latinitate! Din păcate, e o degradare cvasi-uniformă a clasei politice în toate cele patru zări. Privește peste Ocean, președinția se dispută între Hillary și Donald, niciunul nefiind o lumină. Parcă e tutul doi la noi în 2000…

        Apreciat de 1 persoană

  4. Angelica Butnarasu zice:

    D-le eduardantoniu, prietenul meu de pe Fb., traim vremuri foarte interesante, ne lipseste un Caragiale pentru Marii comici vestiti politicieni si incintatori ridicoli din Tara Romaneasca…mai ales ca sunt votati de un electorat traditional rural de analfaBeti… ( m-a gasit cuvintul asta, la o petrecere cu scortoase personaje, o influienta a vinisorului de capsunica…)

    Apreciat de 1 persoană

  5. Angelica Butnarasu zice:

    Adevarat graesti! Periodic, la ziua recunostiintei angelice, primesc un set de cratite ce ma ajunge cam 3-4 luni, in functie de cite ori dau eu pe la bucatarie…acum mai am doua cratite fericite…odata si odata, si tu imi vei fi mie recunoscator…

    Apreciat de 1 persoană

  6. eduardantoniu zice:

    Exact. Stat la coada sa votezi Cremenalu’ sa nu iasa Bolnavu’. Si da, aia’s creuzet, nu tot, sau macar doar partial si latini. De’aia zic: nu stiu cum va fi dupa vineri. Iar mama poetei de la Cluj exact apoi pleaca’n vizita de’o luna la breteni dn copilarie, stabiiti acolo. 😉

    Apreciat de 1 persoană

    • Nasoale vremuri, frate. Probabil niciodată, omenirea n-a fost pe niște mîini atît de debile și niște minți care frizeaza care demența de varii forme, care pur și simplu oligofrenia. Așa că să mai vorbim de caractere etc, e curată pierdere de vreme…

      Apreciază

  7. Angelica Butnarasu zice:

    D-le eduardantoniu, dupa ” simbata’ ncolo”, vine Duminica, ziua contemplatiei…si fiindca m-am nascut fix intr-o asemenea zi, de mica, la intrebarea ce te-oi face cind vei fi mare, raspundeam: Musafir, iar fiul meu raspundea ( clasa a doua): deja sunt mare, da cind oi fi foarte mare, ma fac critic de carte scolara, si va dau pe toti afara -un raspuns dat inspectorilor scolari la o lectie hot deschisa…cit despre licoarea rozcapsunica, am o plantatie de cipuri mentalprietenoase raspindite pe la multi amici, fara grija stau, beau cu masura unui pahar cristalinboemic di trei ori pi la o petrecere, ca o reteta doftoriceasca, desigur, la fiecare paharel am diferite stari si diverse discursuri rozaurii, imi creste coeficientul Q-ului, plus 2-3 limbi ascutite, dupa caz…Bunicul meu a fost mare circiumar, avea strategii…

    Apreciază

Lasă un răspuns

