Ne pregătim de week end (1). Selecția săptămînii


Cu contribuția specială a fratelui Mati Botezatu, scriitorului Constantin Arcu și a poetului Adrian Grauenfels. Imaginea mi-a venit din foarte mult locuri, de unde se vede că are o circulație frenetică pe net! Ultima oară a venit, cam în același timp, de la același frate Mati și de la Mihai Dinu Gheorghiu…

comici

Luna trecuta, un sondaj telefonic, la nivel mondial, a fost
realizat de către ONU. Singura întrebare a fost :
„Vă rog să spuneti opinia onesta, cu privire la posibilele soluții
pt. penuria de alimente, în restul lumii” Sondajul a fost un eșec
total, deoarece : În Europa de Est, nu au știut ce înseamna „onest”;
In Europa de Vest, nu au știut ce înseamnă „penurie”. În Africa, nu au
știut ce înseamnă „alimente”. În China,  nu au știut ce înseamnă
„opinie”. In Orientul Mijlociu,  nu au știut ce înseamnă „soluție”. În
America de Sud, nu au știut ce a însemnat „va rog”.  În SUA, nu au
știut ce înseamna „restul lumii”. Iar în Australia, Noua Zeelandă,
Canada, Marea Britanie, toată lumea a închis, imediat ce a auzit
accentul indian.

X X X X X X X

Ion şi Maria pe terasă. Ion citeşte „Times”. La un moment dat, Maria îi spune lui Ion:

– Mă Ioane, vezi că vine ploaia! Acoperă fînul ăla cu ceva, c-o să-l ude!

Ion nu zice nimic şi citeşte în continuare „Times”. Începe să picure. Maria se impacientează:

– Mă Ioane, începu ploaia! Pune mîna şi acoperă fînul ăla că-l udă, ce naiba!

Ion n-o ascultă. Plouă, fînul este ud, iar Maria supărată:

– Hai, mă Ioane, dă-o dracului de treabă! A udat fînul şi tu stai şi nu faci nimic!

Ion, tacticos, pune „Times” la o parte şi spune:

– Fă Mario, you have an obsession!

X X X X X X X

Doi preoti se intalnesc pe strada, amandoi mergand pe jos:
– Buna ziua, parinte.
– Sa traiesti, parinte, unde e bicicleta dumitale, ca nici eu nu o mai gasesc pe a mea?
– Nu pot sa-mi dau seama unde am pus-o.
– La revedere.
– Cu bine.
A doua zi, se intalnesc din nou, primul pe bicicleta.
– Buna ziua, parinte.
– Sa traiesti, parinte, vad ca ti-ai gasit bicicleta, cum ai facut?
-Mai, am facut o slujba de plangeau icoanele pe pereti si cand am ajuns la cele zece porunci, la porunca a şaptea “Sa nu furi”, un enorias a spus: “Parinte, te rog, iarta-ma, eu ti-am luat-o!” si apoi, am gasit-o la poarta bisericii.
– Bine, parinte, am sa fac la fel.
A treia zi – amandoi, pe biciclete.
– Buna ziua, parinte.
– Sa traiesti, parinte, vad ca ti-ai gasit bicicleta. Cum ai facut?
– Asa cum mi-ati zis, am facut o slujba de plangeau icoanele pe pereti si am inceput cu cele 10 porunci si cand am ajuns la a patra, “Sa nu preacurvesti”, mi-am adus aminte unde am lasat bicicleta.

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ne pregătim de week end (1). Selecția săptămînii

  1. Vasilica Ilie zice:

    Poza e de milioane: un adevărat banc! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

