Conferința „Un popor de Șeherezade” la Iași…


 

dsc01548Am ținut conferința asta,  al cărui subtitlu este Explozia genurilor narative după 1990, la Tîrgu Mureș, unde am fost invitat de Al. Cistelecan, care a coordonat un ciclu de conferințe acolo.. Apoi, la Bruxelles, iar anul trecut, prin septembrie Munchen, într-un ciclu de întîlniri ale Asociației Apoziția. Acum, am susținut-o și la Iași, ca invitat al celui de-al optulea Congres Național al Medicilor de Familie. De bună seamă nu m-am repetat decît în ce privește liniile generale ale abordării, pentru că, pe de o parte, mă ocup de o realitate culturală dinamică, în mers, pe de alta, eu însumi înțeleg – sper! – mai bine, mai complet lucrurile. Ca să vă puteți face o idee, pun linkul către înregistrarea de anul trecut, de la Munchen, cea mai apropiată de cea de astăzi, pentru care nu am un document video. Mulțumesc organizatorilor pentru invitație, a fost o experiență interesantă.

dsc01554

dsc01552

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Conferința „Un popor de Șeherezade” la Iași…

  1. mihaidg zice:

    mi-amintesc de prima versiune, nu era rau deloc, am sa te ascult iar, califule! à propos, esti pe cale de a sugera ca R. e pe cale de a deveni un califat? vezi ca mai exista (inca) unul…

    Apreciat de 1 persoană

  2. d.p. zice:

    imi pare rau ca nu am fost sa te vad, nu am stiut !
    dar in conferinta aceasta, de la Munchen, esti, cum sa scriu ?, amazing.

    Apreciat de 1 persoană

    • Păi, cea de azi a fost aproape precum cea de la Munchen, n-au apărut marti schimbări nici în fenomenul ca atare, nici în modul meu de gîndire. Modificările au apărut înainte, după versiunile de la Tîrgu Mureș, Bruxelles…

      Apreciază

  3. mihaela grancea zice:

    Felicitari! Putere de analiza, sinteza, coerenta inegalabila, originalitate. O sa o folosesc drept material didactic la un curs de la master.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Angelica Butnarasu zice:

    Am vizualizat tirziu, conferinta ta cu mume atit de atragator, iar eu, de dimineata, cu o extraordinara telepatie, m-am dus cu gindul la 1001 de nopti ale Sheherezadei, o pot scrie in stilul meu, clar, Harun al Rashid era depresiv,nu avea TV., vroia sa-si traiasca viata, sa fie in Lume, si ori se deghiza umblind printre oamenii simpli, ori o punea pe Sheherezada sa-i povesteasca…draga de ea, era un fel de angelica-ori a trait ca si mine o viata fabuloasa, ori le inventa cu viteza si de frica…la asta gindeam eu, dimineata devreme, cind ceata-i lipita de ochi, iar tu ai scris vre-o trei poeme, ce m-au zguduit di tat! Ei, chiar am o schita cu 1001 de nopti, te lingi pe degete! Chiar mi-a placut Conferinta, bine structurata, eu chiar ti-am simtit emotia care au si facut cuvintele vii, si atractive, puteau fi prezentate tehnic, ca o schema, da uite ca ai un sarm anume, personal, ai har de a prezenta atragator orice gen de discurs
    Aplauze meritate!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Angelica Butnarasu zice:

    Un Ps. vorba Doamnei M.G., am descoperit ca sunt normala! Esti singurul care imi spune asta, prin „formula normalitatii”, da-mi un certificat, fie si literar, sa-l pun in lift…si un alt micut ps., mai ai ceva de citit de pe urma mea…

    Apreciat de 1 persoană

  6. vasilegogea zice:

    Este reconfortant, printre atîtea explozii catastrofale, să auzi vorbindu-se și despre ”explozii” benefice!
    Gratulăm oratorul!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

