Glume de week end (6). Diverse și excelente!


Cu mulțumiri scriitorului Constantin Arcu…

pisica

– Între noi la început a fost chimie, iar acum e matematică … tu îmi faci numai probleme!

xxxxxxxxxxxxx

Secretul succesului in viata este legat de cinste si de decenta. Daca nu ai aceste calitati, succesul este garantat…

xxxxxxxxxxxxx

– Ai ceva de băut?
– Apă.
– Dar ceva mai tare?
– Gheaţă!

xxxxxxxxxxxxxx

Razbunarea e dulce si nu are calorii…

xxxxxxxxxxxxxx

Soţia cântă la vioară. Soţul:
– Termină!!! Bine, o să-ţi cumpăr rochia aia!

xxxxxxxxxxxxxx

Foarte puţini dintre cei care tuşesc merg la doctor. Majoritatea merg la teatru!

xxxxxxxxxxxxxx

Daca ai sa culegi de pe drum un caine flamand si ai sa-i oferi o viata indestulata, n-o sa te muste niciodata. Asta este deosebirea intre caine si om…

xxxxxxxxxxxxxx

Cerbii carpatini cu cât au coarnele mai mari, cu atât se consideră mai frumoşi. La bărbaţi e invers. Cu cât au coarnele mai mari, cu atât sunt mai frumoase femeile lor.

xxxxxxxxxxxxxx

Un poliţist găseşte pe malul mării o lampă gen cea din Aladin. O
ridică, o deschide şi dinăuntru iese, evident, un duh.
– Sefu’, m-ai eliberat, îţi îndeplinesc 3 dorinţe!
– Vreau mai întâi o halbă de bere care să nu se golească niciodată!
Zis şi făcut. Apare halba, bea poliţaiul de se satură, halba tot
plină. Varsă din ea pe jos, dar halba rămâne plină.
– Nemaipomenită chestia asta!! Poţi să-mi mai dai încă două?

xxxxxxxxxxxxxx

Un ardelean, întors recent dintr-o excursie la Londra, îi povesteşte
prietenului lui:
– Am cunoscut o englezoaică, şi, cu toate că nu ştiu engleza şi nici
ea româna, ne-am înţeles de minune. I-am desenat o farfurie cu mâncare
şi direct m-a luat la un restaurant. I-am desenat un pahar şi ea m-a
luat la un bar şi tot aşa până spre dimineaţă, când ea mi-a desenat un
pat. De unde naiba a ştiut ea că sunt tâmplar??

xxxxxxxxxxxxx

Bărbaţii şi femeile sunt absolut de acord într-o privinţă: n-au încredere în femei.

xxxxxxxxxxxxx

Merge unul cu maşina cu 100 km/h. La un moment dat, îl depăşeşte o
găină. Omul apasă acceleraţia, dar n-o ajunge. După ce merge el aşa
vreo 5 km, vede cum găina intră la o fermă. Se duce la fermier şi îl
întreabă:
– Ce fel de găini sunt acestea? Prima dată văd să fugă aşa de tare o găină!
– Este o specie nouă, cu 3 picioare… inginerie genetica. Stiti, in
felul asta au mai multe pulpe, sunt gaini pentru carne.
– Şi-i gustoasă carnea?
– Nu ştie nimeni, fiindcă nu le putem prinde.

xxxxxxxxxxxxxx

Dacă vrei să te desparţi de prietena ta, cel mai bine o faci la
McDonald’s. Acolo nu au furculiţe, cuţite sau farfurii grele şi în
orice moment te poţi ascunde după un copil gras!

xxxxxxxxxxxx

Se intalnesc doi prieteni.
– Ce mai face papagalul tau?
– Din pacate, a murit.
– Era bolnav?
– Nu, a murit de ciuda. De cand m-am insurat, el n-a mai reusit sa
scoata o vorba in casa..

xxxxxxxxxxxxxx

La recensamant:
– Numele d-voastra?
– Adam.
– Numele sotiei?
– Eva.
– Frumoasa coincidenta. Aveti cumva si un sarpe in casa?
– Sigur ca da. Mama-soacra, hai ca te cauta cineva!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Glume de week end (6). Diverse și excelente!

  1. …Glume ce nu-si pierd aroma originala chiar si traduse in germana. 🙂
    O seara frumoasa!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Vasilica Ilie zice:

    Am găsit şi eu două bancuri care mi-au plăcut:

    Doi naufragiati au reusit cu greu sa ajunga pe o insula pustie.
    -Suntem pierduti !
    -Nu-ti face griji, ne gasesc ei !
    -Crezi ?
    -Sunt sigur ! Am datorii de peste un milion de dolari !
    *
    Doi indieni mergeau prin padure cand la un moment dat se vede in zare fumul
    ce se ridica de la un foc.
    Primul spune:
    – Ce spune mesajul ?
    – Nimic important, sunt doar reclame.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Doi în gară.
    – Ce faci?
    – Am pierdut.o pe nevastă.mea. Tu?
    – Si eu la fel. A ta cum arată?
    – Roșcată, 1.80, sâni mari, ochi verzi. A ta?
    – Da.o dracului! Hai s.o căutăm pe.a ta.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

