Glume de week end (4). Calitate germană!


Nu, nu sînt nemţeşti, dar sînt sosite de la nepoata Anca Vlase din Germania!

untitled

Aveţi covrigi cu mac?
– Numai cu windows!
XXXXXXXXXX
Se întâlnesc doi amici pe stradă :
– Măi, tu știi ce este un stilist?
– Da! Un moldovean care ține cu Steaua!
XXXXXXXXX

Cum zic moldovenii la berea neagră?
– Blackberry.
XXXXXXXXX

Un polițist oprește un camion:
– Mă simt nevoit să vă spun pentru a mia oară că vă pierdeți încărcătura…
– Și eu simt nevoia să vă spun pentru a mia oară că aceasta este o mașină care împrăștie sare pe străzile înzăpezite…
XXXXXXXXXXX

Meniu tradițional la McDonalds de Ziua Națională : McCiolan cu fresh de fasole.
-Cariera mea este o ruină. 
-Cu ce va ocupati?
-Sunt arheolog.
XXXXXXXXXXX

Cum cântă un surdo-mut melodia ”M-am născut în România”? Își dă cu pumnii în cap!
XXXXXXXXXX

Am intrat în magazin să cumpăr salam, iar la casă observ un anunț ”Ofertă specială, la un cumpărarea unei sticle de votcă de 1 l, primești gratis 0,5 l de suc”… și așa de tare mi-a venit o poftă de suc…
XXXXXXXXXX

Reporterul:
– Domnule, ce obiceiuri tradiționale aveți în această zonă de anul nou?
– Colica biliară, coma alcoolică, intoxicația alimentară…
– Cu ce te ocupi?
– Am grijă de creierele mici.
– Neurolog pediatru?
– Consilier de imagine…
XXXXXXXXXXX
Sunt prea bătrân pentru a mai avea prieteni imaginari, acum am doar duşmani imaginari.
XXXXXXXXXXXX

Problemă de matematică – Dacă am 5 banane într-o mână și 6 portocale în cealaltă… de ce nu mi-a dat o pungă !!!???
XXXXXXXXXX

Incomensurabil: Versiunea academică a expresiei “Fără număr”.
Tu-ți autocorrect-ul …smartphone nenorocit…așteptam o gagică și-a venit Poliția.
I-am scris fetei “te-aștept cu drog”…
XXXXXXXXXXX

Ați auzit despre noul prezervativ super-sensibil?
După ce pleci, el rămâne și stă de vorbă cu femeia!
XXXXXXXXXXX

– Tatăl meu e numismat.
– Și ce înseamnă asta?
– Colecționează monezi.
– Ce ți-e și cu neologismele astea. Înainte, asta se numea cerșetor.
XXXXXXXXXXXXX

Fiule, dacă vrei cu adevărat să obții ceva în viață, trebuie să muncești pentru acel ceva. Acum liniște, că anunță numerele la loterie.
XXXXXXXXXXXXX

Cînd moare unu foarte bogat, merge într-un paradis fiscal?!
XXXXXXXXXXXXX

Urăsc discriminarea pe criterii sexuale. Adică, e ok să fii prințesă, dar, când zici că ești un paladin de nivel 46, specializat pe aure defensive și scut, toți se uită ciudat la tine!
XXXXXXXXXXXX

Martorii lui Iehova pe facebook: Poke-ăiți-vă!
XXXXXXXXXXXX

Doi poliţişti germani opresc şi legitimează un conducător auto. Având anumite neclarităţi, unul dintre polițai îl întreabă pe celălalt:
– Mustafa!
-Da, Youssouf, ce e?
– Eşti sigur că Helmuth este nume german?!
XXXXXXXXXXX

Baciu Gheo la dentist.
– Baciule, cred că va trebui să vă pun o placă.
– No bun așe, numa să nu hie cu Dolănescu…
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

