Glume de week end (3). Bancul cu Miciurin & more


Cu mulţumiri scriitorului Dorel Schor. Şi pentru desen.

unnamed-1

– De ce Miciurin nu a avut copii?
 – Pentru ca nevasta lui a incrucisat picioarele.
XXXXXXXXXXX
Nu-i adevărat că vecina de lângă casă niciodată nu te lasă! Pe mine mă mai lasă, din când în când…
E sexy, îmi poartă sâmbetele şi uneori mi le ocupă…Aseară am jucat şah cu ea. 
Eu i-am cedat nebunul şi ea, două ture… 
Că şahul e joc de noroc. Norocul e să dai peste cineva mai slab ca tine…
XXXXXXXXXXXXXX
 
Un tată sever către fiică:
– Maria, ieri te-am văzut făcând dragoste cu un tânăr într-o maşină. Cine este el?
– Ce culoare avea masina?…
XXXXXXXXXXXXXXX
 
-Stii care-i diferenta intre perdeaua de la dus si hartia igienica?
-Nu.
-Deci tu ai fost nenorocitule!!!
XXXXXXXXXXXXXXXXX
 
Ce este cel mai bun si mai bun la laptele de mama?
Ambalajul!
XXXXXXXXXXXXXXXX
Doi naufragiati au reusit cu greu sa ajunga pe o insula pustie.
-Suntem pierduti !
-Nu-ti face griji, ne gasesc ei !
-Crezi ?
-Sunt sigur ! Am datorii de peste un milion de dolari !

*

Doi indieni mergeau prin padure cand la un moment dat se vede in zare fumul ce se ridica de la un foc.
Primul spune:
– Ce spune mesajul ?
– Nimic important, sunt doar reclame.

*

– Taticule, de ce te-ai casatorit cu mamica?
– Vezi, – nici macar copilul nu intelege de ce!

*

O femeie stă în fata oglinzii fermecate:
– Oglindă, oglinjoară, cine-i cea mai frumoasă în tară ?
– Dă-te la o parte, că nu văd nimic de tine !

*

– Nenorocire ! Am o nevasta tanara care-i mereu bolnava.
– Asta nu-i nimic. Eu am una batrana care-i sanatoasa tun………
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Glume de week end (3). Bancul cu Miciurin & more

  1. Anca Vlase zice:

    =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) „io am una batrana care-i sanatoasa tun”=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    joder macho:))))))))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

