Românii în UK după Brexit


romanii-in-uk

Am cunoscut această publicație a românilor din UK acum cîțiva ani, cu prilejul uneia din participările mele la Festivalul Filmului Românesc sau poate al lansării ediției londoneze a povestirilor mele. Mi-a plăcut ce fac ei acolo și, de cîte ori am primit linkul, am postat cîte ceva. Acum, atașez linkul despre un articol foarte util românilor din UK sau care vor să se stabilească acolo. Postez și linkul către pagina home a ediției on line a publicației, pentru că sînt și alte articole demne de interes. Îi felicit pe editorii și redactorii de la Români în UK pentru felul în care reflectă viața românilor de acolo și le servesc interesele.

http://newsletter.romani.co.uk/newsletter/24/98?utm_campaign=website&utm_source=sendgrid.com&utm_medium=email

http://romani.co.uk/?utm_campaign=website&utm_source=sendgrid.com&utm_medium=email

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Românii în UK după Brexit

  1. eduardantoniu zice:

    Ma astept la aflux.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

