O lună în confesional, ediţia a doua, a fost lansată!


Mai precis, azi de la 11, 30 la tîrgul de carte Arca lui Gutenberg, la Pallas Mall din Iaşi. Au vorbit editorul Valentin Ajder, directorul de la Eikon, Nicoleta Dabija, care mi-a luat interogatoriul, oleacă, la sfîrşit, şi eu. Postez cîteva imagini şi coperta cărţii, diferită de cea de la prima ediţie. În aceea, deşi făcută cu doi an în urmăm eram hippie, asta nouă e cumva după modelul franţuzesc al cărţilor interviu. Lecură plăcută! Cum nu sînt autorul, ci personajul, cred că pot instiga la lectură, fără a putea fi bănuit de autopromovare! Dacă sîntem cu toţii sănătoşi, următoarea lansare la Bucureşti, în noiembrie, la tîrgul Gaudeamus.

coperta-1

dsc01450

 

dsc01493

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la O lună în confesional, ediţia a doua, a fost lansată!

  1. Ion Fercu zice:

    BUCURII ! BUCURII ! BUCURII!

    Apreciat de 1 persoană

  2. mihaela grancea zice:

    Felicitari, din nou!

    Apreciat de 1 persoană

  3. vasilegogea zice:

    Dragilor, la ”confesional” e musai să mergi cel puțin o dată pe an! Așa că vă doresc să continuați și la anul și la mulți ani!
    Acum: GAUDEAMUS!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Dorel Schor zice:

    Trebuie sa fie deosebit de interesant(a). La mai mare si calde felcitari de departe.

    Apreciat de 1 persoană

  5. Vești bune de la Mancha românească!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Gyll zice:

    Din fericire,vazand aceste lucruri,avand în vedere și altele putem spune că nu-i totul pierdut.

    Apreciat de 1 persoană

  7. Dana (Mara) zice:

    Felicitari! Va doresc si dumneavoastra inspiratie pentru romanele in lucru.
    Poate puneti pe blog citeva fragmente de proza.
    Toate cele bune.

    Apreciat de 1 persoană

  8. te-astept c-un exemplar si de baut dau eu

    Apreciază

    • @ Mihai Dinu Gheorghiu
      @ Liviu Antonesei

      Daca da dom’Dinu de baut, m-as baga si eu….Cate „un exemplar” cumpar si eu, da’ am si ceva „exemple” de vandut….”Am cumparat” asa de multe pan-acum c-am devenit energo-Fag ( „epistemologic”…)…si v-asigur ca sunt Fan-Stejar ( „ontologic” …). E drept „manelismul wagnerian” autohton ( un fel de „copaci pitici in ghiveci” ) ma cam incurca gnoseologic, de unde ceva nevoie de tarie…sau, invers, de „reverie”….Daca vine si InimaRea probabil o sa inteleg de care dintre ele e nevoie mai mare acum….Deocamdata am legat „speraclul sau” de „conceptul” de „avertizarea pozitiva” a sa ref. la „ideologia de substitutie” edictata de Liviu….Unde si cand vor avea loc „masa dansul si felicitarile ” ?

      Apreciat de 1 persoană

  9. Felicitari! Sper sa nevedem la lansarea din Bucuresti, la Gaudeamus.

    Apreciat de 1 persoană

  10. Angelica Butnarasu zice:

    Felicitari si aplauze pentru a doua editie mult pretuita de publicul admirator de scrieri antonesciene, geaba mi-a facut Marius Mov si un poem de insanatosire, viroza m-a retinut in pijamaua rozsuparata…poate publici fragmente cu dizidenta, trebuie evidentiat acest capitol, in ciuda modestiei tale…

    Apreciat de 1 persoană

  11. Angelica Butnarasu zice:

    „Mi-ar placea sa inchei aceasta viata, iubind”! O frumusete de fraza pentru un sfirsit de carte! Interesanta, chiar uimitoare dorinta, sa-ti fie de bine, Amin! Oamenii indragostiti sunt spontani, naturali, sinceri si mereu bucurosi, ii influienteaza pe cei din jur avind o inalta vibratie a sufletului ce straluceste intens, topind orice urit, esti VIU! De aceea iti pot spune, FINIT CORONAT OPUS!

    Apreciază

  12. Angelica Butnarasu zice:

    Fiind o zi binecuvintata de Duminica, as vrea sa postez pe Fb. coperta cartii si textul de mai sus, plus alte citeva aprecieri coloratangelice, se poate?

    Apreciat de 1 persoană

  13. Angelica Butnarasu zice:

    Ma gindeam la calitatea textului de mai sus, sa nu am greseli…asa cum scriu eu, spontan si pe negindite, plus convalescenta in rozpijamale…de cinci ani n-am mai avut o intilnire cu viroza cea nervoasa…acum, am inghitit ceva rece din frigiderul incruntat, si…”fluturi innecati in sos, mi-au intors viata pi dos”…dar exista Arnica montana 15ch, si deja I feel good…Forever young!

    Apreciat de 1 persoană

  14. mihaela grancea zice:

    Ceai de menta, o lingurita de cafea „pe stomacul gol”, Evident, fara zahar. Paine prajita. A racit stomacul. Sanatate!

    Apreciat de 1 persoană

  15. Angelica Butnarasu zice:

    Multumesc Doamna, voi incerca si reteta dv., oricum cred ca mi s-a ascutit limba, deci sunt vie, daca nu-mi fac planul la vorbit, suferinta se agraveaza, ochii imi lacrameaza dupa petrecerile anulate, avind invitati de prin strainataturi si neamuri celebre la Cuvioasa Parascheva…mai fac si revelionul de toamna…mde, ceasul rau, m-am impiedicat de frigider…

    Apreciat de 1 persoană

  16. magda ursache zice:

    Draga Nicoleta,draga Liviu ,felicitari. As fi fost la lansare,daca n-as fi fost la Buzau.Lauda de sine nu miroase a parfum ,dar am luat Marele Premiu „Vasile Voiculescu”.Pe curînd,magda u.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

