Dorin Tudoran despre Nobelul lui Dylan


Scurt si frumos text, minunată selecție muzicală și, vorba lui din titlul mailului, „să ne bucurăm, căci ni s-a dat, nu ni s-a luat”!

BOB DYLAN sau Forever Young

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Dorin Tudoran despre Nobelul lui Dylan

  1. corina1111 zice:

    incredibil de cald. Pe suflet!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Angelica Butnarasu zice:

    Era perioada roz, precum palaria, era proaspat si incintator, iar noi, vesnic tineri…si pentru mine, piesa asta imi este foarte familiara, imi vibreaza inima de amintirile acoperite cu praf argintiu din stele, amintiri parfumate cu petreceri de neuitat, saruturi transformate in fluturi albi, tandreturi pentru vesnicie…

    Apreciat de 1 persoană

  3. Angelica Butnarasu zice:

    Pentru mine, Viata e lunga, n-am nici o tristete, traiesc in inconstienta Timpului.La generatia noastra n-aveai ce face decit sa citesti, sa asculti muzica la mare si la munte in timp ce iubeai…intr-un timp dilatat.Am trait practic, cel mai frumos Timp al Omeniri! Numai cind revad fanii Beatlesilor,imi bate inima in recunoasterea acelor emotii, bucurie, fericire si extaz, se traia si se iubea cu efervescenta sufletului dornic de libertate… Acum, totul este condensat, dar noi, tot ne-am ales cu ceva, va ramine in codul nostru genetic, sigur le vom retrai, intr-o editie princeps…
    Forever yang, Never the sunset!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

