Dada la Centenar, în New York Review of Books


 

dada_cafe_voltaireS-a publicat enorm în întreaga lume despre Dada cu prilejul Centenarului. Am văzut și eu o mică parte a producției, mai ales în revistele europene și americane. Din ce-a apărut în ultima vreme, mi-a plăcut acest articol din NYRofB, în care Alfred Brendel pleacă de la cinci expoziții Dada importante, patru de la Zurich și una din Germania. Ilustrațiile sînt luate de Google, unde sînt sute, așa că oricine poate vedea cîte poftește! Eu am ales celebra poză de la Cabaret Voltaire, un portret al lui Tzara și unul din nenumăratele jocuri din jurul Giocondei

 

tristan-tzara-06

1503-joconde

The Growing Charm of Dada

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

