Giuseppe Tornatore – La corrispondenza


Cel mai recent film al lui GP, un straniu și foarte frumos film de dragoste. Cu Jeremy Irons și frumoasa Olga Kurylenco. Muzica: Ennio Morricone. Subiectul, scenariul și regia: Giuseppe Tornatori. Am mai postat unele din filmele lui GT, fie pe Facebook, un realizator care îmi place foarte mult. Din păcate, gratuit, nu am găsit decît versiunea aceasta vorbită în italiană, dar ar putea exista și versiuni cu subtitrări în alte limbi. Oricum, eu nu știu italiană decît ca autodidact și m-am descurcat…! Update! Poetul Nicolae Coande mi-a trimis linkul către o versiune subtitrată în românește, îl adaug!

La corrispondenza (2016)

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Giuseppe Tornatore – La corrispondenza

  1. larsen elena zice:

    multumiri pentru un film incredibil !

    Apreciat de 1 persoană

  2. larsen elena zice:

    A fost primit, veti primi si dvs rasplatacumva,fiindca nu stiu ce extra simt aveti, ca n-am dat in damblaua unora care cred in tot felul de energii, dar pe mine ma nimeriti totdeauna
    As vrea eu sa revendic vreo gena comuna, dar taranul mai de neam din campia Dunarii si boier LA, mai migalos ! Adevarul ramane insa, asa ca , sa fa fie bine peste tot si pretutindeni

    Apreciat de 1 persoană

    • M-am gîndit ca de acum încolo să pun vinerea cîte un film. Şi cîte un concert. Să fie la îndemînă peste week end. Toţi bunicii mei erau ţărani, doi bucovineni, unul din Neamţ şi o bunică dintre Siret şi Prut…

      Apreciază

Lasă un răspuns

