Cezar Straton, jurnalistul. O prefață


Acum cînd cartea a intrat la tipar, e un moment bun să dau de știre, publicînd această prefață la culegerea de publicistică a fratelui Cezar Straton. Nu e prima prefață pe care i-o scriu, am mai scris la explorările sale eseistice privind erosul și ludicul, probabil nu va fi nici ultima, dacă autorul se va dovedi în continuare la fel de prolific și, desigur, dacă va mai dori să-l prefațez. Atît îmi este de drag autorul laolaltă cu omul care îl poartă pe cel dintîi. Vînt bun la pupă, frate Cezar!

tumblr_o834mmWNhO1tg2x1vo2_540

http://www.jupanu.ro/category/cutia-strutocamilei

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Cezar Straton, jurnalistul. O prefață

  1. Mulțumesc mult…pentru toate, pentru tot, frate Liviu! Cu drag!

    Apreciat de 1 persoană

  2. vasilegogea zice:

    @Liviu Antonesei
    Am făcut o vizită ”Jupînului”. Pe cît de tandră e prefața ta, Liviu, pe atît de aspru e Jupînu’ ! Iar mie îmi place!

    Apreciat de 1 persoană

  3. mulțumesc ,sincer, dlui gogea, pt aprecierile bune la adresa JUpanului -desigur, indirect,implicit și la adresa mea… trebuie să menționez, onest, că eu, unul – și nu e ipocrizie…falsă modestie, etc – nu am absolut nicio contribuție ,merit la redactarea, conceperea acestei insolite, zglobii, mereu proaspete – ”imparțiale, ca tot românul” – pusă sub semnul veșnic al Conului Iancu… Eu ”țin” numai, de vreo, – vai! – îndată 8 ani o rubrtică de autor ..acolo..unde scriu ce, cum vreau.. (așa a fost convenția dintru început, cu sorin… am 4-5 mii de semne tipo, scriu ce, cum, vreau..)meritul supraviețuirii acestui ”cațavencu” de sv…aparține exclusiv lui Sorin Avram.. Și eu mă mir, uneori, cum de gazetuța asta hebdomadară există… Și…da… recunosc… de altfel… îmi place Jupanu – e liber, – pe cât se poate, azi! – dar, are umor de calitate.. și autoironie… e colorat… încearcă a fi altceva decât terna, inevitabil încazarmata presă cotidiană de provincie… scriu cu drag, fără bani, acolo…

    Apreciat de 1 persoană

  4. vasilegogea zice:

    @Cezar Straton
    Cu bucurie!

    Apreciat de 1 persoană

  5. vă salut, cu drag, dle gogea.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

